Näprääjät

Askartelu- ja käsityökerho

Askartelu- ja käsityökerho kokoontuu maanantaisin klo 10.00 Meripuistokatu 16 a  5.kerros. Kokoontumisissa suunnitellaan valmistettavat tuotteet ja myytävien tuotteiden pienet näyttelyt.
Kerhon jäsenet tekevät myös tutustumismatkoja mm. käsityömessuille ja muhin kerhon luonteeseen liittyviin tapahtumiin.

Vuosien varrella kerhon osaaminen on laajentunut näytelmä- ja huvitoiminnan alueelle. Yhdistyksen teematapahtumissa ja pikkujouluissa näkyy näprääjien ohjemallinen kädenjälki ja toteutus.

Vetäjinä toimivat:

Maija Taponen, puh 050 329 4605
Mirja Kukka, puh 044 555 2627

*************************************************************************'

Lapin kansallinen senioripiiri piti piirikokouksen Ylitorniolla 16.11.2023 ja nimesi siellä Vuoden seniorin ja Vuoden seniorikerhon.

Vuoden senioriksi nimettiin Juhani Juvonen Ylitorniolta ja Seppo Mäkitalo Kemistä. He ovat aktiivisesti ohjanneet ja kouluttaneet senioreita digiasioissa Lapin piirissä.

Vuoden seniorikerhoksi nimettiin Näprääjät -kerho Kemistä. Se on pitkän aikaa avustanut Kemin seniorit -yhdistystä myymällä valmistamiaan tuotteita eri tilaisuuksissa ja samalla tehnyt senioreita tunnetuksi.

Seniorimessuilla 5.10.2023 Maija ja Mirja olivat myymässä näprääjien tuotteita.

Pirkko on ahkeroinut kesän -23 aikana enkeleitä vanhoista kirjoista
myyntiiin ja lahjoiksi

Vapaaehtoistoiminnan messut Kulttuurikeskuksessa 16.2.2023

Askarteluhuovasta syntyy joulukorttien / laskujen säilytyspusseja

Tärkeiden papereiden kansioita tekemässä.
Näprääjät 21.2.2022
Vuosi 2019 käynnistyi ahkerien näprääjien toimesta. Nyt tekeillä / tehtynä kangaskasseja
Kabareetanssiryhmä Les Näprääs esiintyi Kemin kansallisten senioreiden joulujuhlassa 23.11.2018 Saarenottan leirikeskuksessa.