Kuukausitapaamiset 2024

Kuukausitapaamiset pidetään pääsääntöisesti paikassa Meri-Lapin Järjestökeskus Silta (entinen Majakkatalo)
Pohjoisrantakatu 14, 2. kerros, 94100 KEMI
Kahvitus on pääsääntöisesti kuukausitapaamisten yhteydessä klo 12.00 -13.00.
Kuukausitapaamisten asiaohjelma  alkaa kello 13.00. Tilaisuuden yhteydessä peritään kahvimaksu 2,50 € / henkilö.

TAPAHTUMAKALENTERI 2024

Suunnitellut tapahtumat voivat muuttua myöhemmin. Koska jäsenkirje julkaistaan vain kerran kaudessa, niin käy tutustumassa Kemin yhdistyksen verkkosivuihin http://kemi.senioriyhdistys.fi Muuttuneet tiedot julkaistaan ainoastaan näillä nettisivuilla.

Huhtikuu

3.412:00KeskiviikkoKuukausitapaaminen Sillassa (ent. Majakkatalo Pohjoisrantakatu 14, 2. kerros, 94100 KEMI
3.414:00KeskiviikkoHallitus Meripuistokatu 16 A 5.kerros.
8.410:00MaanantaiNäprääjät Meripuistokatu 16 A 5.kerros.
10.412:00KeskiviikkoKirjallisuuspiiri  Meripuistokatu 16 A 5.kerros.
10.414:00KeskiviikkoUkkokerho Meripuistokatu 16 A 5.kerros.
15.410:00MaanantaiNäprääjät Meripuistokatu 16 A 5.kerros.
16.412:00TiistaiJuhlatoimikunta Meripuistokatu 16 A 5.kerros.
17.412:00KeskiviikkoKuukausitapaaminen Sillassa (ent. Majakkatalo Pohjoisrantakatu 14, 2. kerros, 94100 KEMI   Aihe: Ensiapu
22.410:00MaanantaiNäprääjät Meripuistokatu 16 A 5.kerros.
29.410:00MaanantaiNäprääjät Meripuistokatu 16 A 5.kerros.

Toukokuu

6.510:00MaanantaiNäprääjät Meripuistokatu 16 A 5.kerros.
7.514:00TiistaiHallitus Meripuistokatu 16 A 5.kerros.
8.512:00KeskiviikkoKuukausitapaaminen Sillassa (ent. Majakkatalo Pohjoisrantakatu 14, 2. kerros, 94100 KEMI
15.512:00KeskiviikkoKirjallisuuspiiri  Meripuistokatu 16 A 5.kerros.
15.514:00KeskiviikkoUkkokerho Meripuistokatu 16 A 5.kerros.
22.512:00KeskiviikkoKevätkauden päätös Veitsiluodon kalapaikalla. Lähtö linja-autoasemalta kello 11.30 omilla autoilla. Jos olet ilman kyytiä, niin tule linja-autoasemalle, kyyti järjestetään. Aloitamme nauttimalla Taposen Maijan ja Sepon valmistamilla syömisillä. Osalllistumismaksu 10 € / henkilö. Ilmoittautuminen Taposen Sepolle puh.040 511 5513  tai sähköpostilla seppo.taponen@outlook.com